ببینید | حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه

حمله به پایگاه‌های «عین الاسد» و «حریر» در عراق و بلافاصله حمله مشابه به پایگاه‌های «التنف» و «کونیکو» در سوریه، نشان می‌دهد مقاومت در برابر نقش آمریکا در جنایاتی که در غزه صورت می‌گیرد، واکنش فعال خواهد داشت.
کد خبر: ۱۴۲۷۲۳۶
تعداد بازدید : 30

به گزارش جام جم آنلاین، صهیب المصری، خبرنگار مشهور سوری: «مقاومتِ اسلامیِ عراق، هدف قرار دادن پایگاه‌ های آمریکایی از جمله پایگاه عین‌الاسد را آغاز کرده است. تنها ۲۴ ساعت بعد، نوبت به مقاومت در سوریه رسید تا پایگاه‌های آمریکایی در «التنف» و «کونیکو» را هدف قرار دهد. این پایگاه‌ها، بزرگ‌ترین پایگاه‌های نظامی آمریکا در این منطقه به شمار می‌روند.»

این حملات در خونخواهی جنایت صهیونیست‌ها در غزه و خصوصا بمباران بیمارستان «المعمدانی» و تداوم حمایت کورکورانه بایدن از اشغالگران صورت می‌گیرد.

رائد حاج سلیمان، استاد دانشگاه حلب: «پنتاگون با اعزام ناو هواپیمابر جرالد فورد و نیز نیروهای دلتا به دریای مدیترانه این پیام را ارسال کرد که اگر جنگ در غزه به بحرانی منطقه‌ای تبدیل شود، آمریکا در آن مداخله خواهد کرد.»

این پیام‌ در قالب حملات موشکی و پهپادی، حامل هشدار جدی است مبنی بر اینکه محور مقاومت در برابر هرگونه مداخلة آمریکا در بمباران غزه دست روی دست نخواهد گذاشت.

در صورت گسترش دامنه درگیری، تنها فلسطین اشغالی نیست که درگیر جنگ خواهد شد؛ بلکه کلیه پایگاه‌های آمریکایی در منطقه در معرض حملات قرار خواهند گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها